Återställ
Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Hyr fotobås
100% matchning

Hyr fotobås

Fotobås förhöjer stämningen på festen och skapar fina minnen bland gästerna.
Att föreviga minnen är en ovärderlig del av varje evenemang, och vad kan vara bättre än att göra det på ett rolig...
Läs mer

4,7 (9 recensioner)
6700 kr - 22500 kr
CONTACT
100% matchning

CONTACT

Bandet Contact - din musikaliska partner för alla evenemang
Bandet Contact är en Stockholmsbaserad grupp av professionella heltidsmusiker redo att sätta den perfekta tonen för ditt evenemang...
Läs mer

25000 kr - 39000 kr
Bröllopsfotograf
100% matchning

Bröllopsfotograf

Bröllopsfotograf som kan dokumentera er bröllopsdag på ett underbart sätt!
Bröllopet är en av de mest betydelsefulla händelserna i en persons liv. Det är en dag fylld med kärlek, glädje och m...
Läs mer

4,7 (3 recensioner)
5995 kr - 9590 kr
Danny Saucedo
100% matchning

Danny Saucedo

Danny är en svensk popartist som slog igenom 2006 i TV programmet Idol.
Danny Saucedo är en svensk popartist, låtskrivare och sångare som slog igenom 2006 i tv programmet Idol där han blev d...
Läs mer

Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

EDM DJ / House DJ / Club DJ / Electro DJ

Vill du hyra en EDM/house/club/electro DJ till ditt bröllop, födelsedag eller fest? Boka en av de bästa  EDM/house/club/electro DJ:s som finns. De kan framföra en riktig show på din företagsfest, födelsedag eller bröllop. Dessa EDM/house/club/electro DJ:s fixar ihop en otrolig DJ spellista som verkligen erbjuder fest för dig och dina gäster. Dessa DJ:s är med i DJ mag topp 100 som de bästa DJ:s. Vi tar hand om all DJ-utrustning, så du inte behöver oroa dig över något alls.

Vi har olika EDM/house/club och electro DJ:s, stora DJ-namn som "Martin Garrix" och "Fedde Le Grand". De erbjuder olika konserter och festivaluppträdanden runt om i världen. Funderar du på att hyra en av våra EDM/house/club/electro DJ:s? Fråga om alternativen här för att få hjälp. Du kan nå oss dygnet via telefon och mejl.

Det är vad vi menar när vi säger att EDM är ett mycket brett samlingsnamn och som passar dig som arrangör, för det betyder att genom att boka en EDM DJ eller ett EDM-tema kan du gå i många olika riktningar med den musikaliska tolkningen av din fest eller händelse. Dessutom kan du också välja olika former när det gäller att boka EDM.

Det kan till exempel vara så att du ska ordna en fest med ett EDM-tema, men att du inte riktigt känner för all planering och förberedelser som föregår det. I så fall kommer ett samarbete med en professionell och framför allt mycket erfaren partyplanerare som Evenses mycket bra. Från att ställa in och demontera extra scener och installera extra ljus- och ljudutrustning till att söka efter mat och boka live-akter, vi kan hjälpa dig med alla aspekter av ditt parti. Allt vi behöver veta är exakt vad du tänker på för evenemanget och hur du vill genomföra allt. När allt kommer omkring är det och förblir ditt party.

Å andra sidan kan det också vara så att du verkligen tycker om att planera och förbereda för festen. I så fall kan vi också ha ett stort mervärde för dina planer på Evenses. Som arrangör av en fest eller ett evenemang kan en hel del komma till dig samtidigt, särskilt om det gäller en större fest eller om det är första gången du själv organiserar något. Med Evenses har du möjlighet att lämna de saker som du inte känner för eller inte har tid till för oss, så att du har mer tid och energi för de saker som du inte kan eller inte vill överlämna. Kanske vet du till exempel att du vill höra EDM under festen, men du känner inte till några bra DJs som kan tillhandahålla detta, eller du misstänker att det finns behov av några extra högtalare på plats, men du har ingen idé var man kan få dem att hitta. Du kan lämna den typen av uppgifter och mycket mer till oss.

Att hyra en EDM DJ för ditt party eller evenemang behöver inte vara svårt, men med tanke på det varierande erbjudandet i Sverige, är det lämpligt att ringa in hjälp av en festarrangör som har erfarenhet av festplanering. Det ena EDM-temat är inte det andra. På Evenses har vi ett brett utbud av alternativ och live-handlingar som vi redan har bokat för otaliga fester och evenemang, inklusive välkända DJs, lysande dansgolv och gigantiska ljudsystem. Vi gör gärna den kompetensen och erfarenheten tillgänglig så att du kan boka den perfekta EDM-handlingen för det evenemang du ska anordna.

Du når våra bokare och underhållningsspecialister sju dagar i veckan, både via offertformuläret på vår webbplats och via e-post eller telefon. Om du vill ta en titt själv först kan du redan titta på alla EDM-alternativ och live-handlingar i vår portfölj med hjälp av sökmotorn på vår webbplats. Dessutom, för att hjälpa dig lite längre, kommer vi att lägga några allmänna egenskaper för en bra EDM DJ nedan, så att du vet vad du ska se upp för när du bokar en EDM-handling.

Några saker att tänka på när du bokar en House Dj

Särskilt med tanke på house musiks popularitet nuförtiden är chansen att du redan har sett en live spelning av house en eller flera gånger, och att du har en ganska bra uppfattning om vad som gör en house DJ bra. När du organiserar en fest eller ett evenemang handlar det emellertid inte bara om huruvida house-DJ är bra, utan också om den övergripande stilen för artisten och hans eller hennes uppsättningar passar vad du tänker på. Nedan har vi listat några saker att tänka på när du vill hyra en house DJ.

Flexibilitet

En av de bästa sakerna med att boka en liveakt, oavsett om det är en sångare, ett band eller en DJ, är att du som arrangör kan gå igenom setlistan med artisten. På det sättet kan du till exempel spela din väns favoritlåt eller stora hits förra året under festen. Dessutom får fester ofta också en speciell touch när house-DJ i fråga accepterar förfrågningar från gästerna närvarande under hans eller hennes set. När du bokar en house-handling är det därför klokt att kontrollera om artisten du gillar erbjuder denna form av flexibilitet.

Interaktion med publiken

Oavsett om det är en privat sommarfest i trädgården eller en enorm festival med tusentals besökare, beror framgången med ett husföreställning till stor del på hur artisten i fråga har en bra interaktion med den lyssnande publiken. Har DJ:n en bra känsla för publikens atmosfär? Bygger han eller hon scenerna enligt reaktionerna från publiken? Spelar han eller hon också ibland rollen som MC däremellan? Allt detta är aspekter av en liveframträdande som hjälper till att stämma stämningen vid din fest eller evenemang, så se till att ta reda på mer om detta innan du bokar en house-DJ.

Ytterligare element

När det gäller att boka en House-handling handlar det inte bara om själva handlingen.
Till exempel på Evenses kan du boka mycket mer än bara live house-handlingar, utan också otaliga ytterligare element för att göra showen ännu mer spektakulär. Tänk på professionella ljudsystem, imponerande videoskärmar, flammande lasershow, riktiga eldshower och stödjande live instrument. Naturligtvis beror allt på vad du tänker på för det evenemang du ska anordna, men vi rekommenderar definitivt att kontrollera om den house-handling du vill boka också fungerar med ytterligare element.

Erfarenhet

Slutligen spelar house-artistens upplevelse också en roll i sökning och bokning. En part är inte den andra. Om du till exempel letar efter en DJ för att uppträda vid ett bröllop, skulle det vara trevligt om artisten i fråga redan har någon påvisbar erfarenhet av att spela på bröllop. Detsamma gäller födelsedagar, företagsfester och i princip alla typer av evenemang.

Vad Evenses kan göra för dig

Speciellt för personer som aldrig har bokat house-handling tidigare kan en sådan bokning verka lite komplicerad. Men det är det inte, men det är i allmänhet smart att ringa in hjälp från en part som har erfarenhet av sådana bokningar i Sverige. På Evenses har vi tagit hand om hundratals bokningar av house-handlingar för mycket olika typer av evenemang under de senaste åren, och vi är glada att använda den erfarenheten för att hjälpa dig att hitta och boka det temat som passar ditt evenemang perfekt. Inte bara kan vi hjälpa dig att utforska de tillgängliga alternativen utan också hjälpa dig att avsluta ditt evenemang och förhandla med de DJs du väljer. På det sättet är du inte ensam och du kan också lita på expertisen hos våra bokare och underhållningsspecialister.



Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

WhatsApp