• Polaroid boeken voor uw feest.jpg
  • Foto polaroid huren.jpg
  • polaroidhoesjes kopie.jpg
  • Polaroid meisje.jpg
  • Polaroid jongen.jpg
  • Polaroid fotografie netjes.jpg
  • Polaroid camera huren.jpg
  • Polaroid camera huren feest.jpg
Polaroid boeken voor uw feest.jpg
Foto polaroid huren.jpg
polaroidhoesjes kopie.jpg
Polaroid meisje.jpg
Polaroid jongen.jpg
Polaroid fotografie netjes.jpg
Polaroid camera huren.jpg
Polaroid camera huren feest.jpg

Polariod Fotograf

4995 kr - 7990 kr
5 (3 reccensioner)

Om Polariod Fotograf

Polaroid fotobok för ditt bröllop, födelsedagsfest, företagsfest eller mingel? Du kan hyra en polaroidfotograf på Evenses. Polaroid är tillbaka! Inte förvånande, eftersom ett polaroidfoto ger en gör ditt event minnesvärt.

Våra professionella polaroidfotografer går runt med en polaroidkamera på ditt evenemang och tar bilder av dina gäster. I allmänhet är detta en stor framgång, vem vill inte ha ett minne efter din fest?!

Det finns flera alternativ med att anställa en polaroidfotograf. Du kan välja mellan Polaroid Square, Polaroid Snap och Polaroid Mini.

- På Polaroid Square är polaroids stora i storlek. Digital sändning av fotona är möjlig. Dessutom är det också möjligt att placera en polaroidram på polaroiderna (en logotyp som kan placeras på fotoutskrifterna).

- På Polaroid Snap är polaroiderna små i storlek. Digital sändning av fotona är möjlig.

- Med Polaroid Mini är polaroiderna små i storlek. Det är möjligt att placera en polaroidram på polaroiderna (en logotyp som kan placeras på fotoutskrifterna).

Vill du boka Polaroid Photography för din fest, event, festival, firmafest eller bröllop? Fyll i offertformuläret eller kontakta oss utan skyldighet. Vi är redo att svara på alla dina frågor 5 dagar i veckan.

Kontrollera tillgängligheten för Polariod Fotograf här:
Från

3 reccensioner
5 (3 reccensioner)

Carro
Jag anlitade en Polaroid-fotograf för min dotters 15års födelsedagsfest, tjejerna tyckte verkligen om det! Min dotter hängde polaroiderna efteråt på ett klädstreck i sitt rum.
Lina
På vårt bröllop hade vi anställt polaroid fotograferna, delvis för att vi ville hänga bilderna i vardagsrummet efter vårt bröllop. På Evenses var det möjligt att skicka bilderna digitalt efteråt, så våra gäster fick också dessa minnesvärda bilder efteråt!
Louise
På vårt bröllop anlitade vi en polaroid fotograf, en trevlig social tjej dök upp. Hon gjorde olika foton av gästerna och de såg ut att njuta av det mycket. När jag pratar med någon som var på mitt bröllop pratar vi om Polaroid 9 av 10 gånger!

Vanliga frågor

Vad ska man tänka på när man bokar foto & video?

När du bokar foto och video är det viktigt att tänka på vilket resultat du är ute efter. Vill du ha en aftermovie? Då är en videograf en bra komplettering. Vill ni ha foton? Då är en fotograf eller en fotoautomat en bra lösning. Skillnaden mellan en fotograf och en fotoautomat är att fotografen redigerar bilderna och ser till att de tas emot digitalt. Med fotoautomaten skrivs bilderna ut direkt och du kan dessutom se dem digitalt efter cirka 2 veckor.

Vilken typ av evenemang passar för polaroidfotografering?

Polaroidfotografering lämpar sig för olika typer av evenemang t.ex. bröllop, födelsedagskalas, företagsfester, julfester och så vidare. Det är ett roligt och unikt sätt att underhålla gästerna och ge dem ett oförglömligt minne.

Är det möjligt att göra polaroidfotona personliga?

Ja, det är möjligt att göra polaroidfotona personliga. Detta inkluderar att lägga till din egen text, logotyp eller andra bilder för att göra bilderna unika och lämpliga för ditt evenemang. Det tillkommer dock en extra kostnad för detta.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Polaroid boeken voor uw feest.jpg Polariod Fotograf
4995 kr - 7990 kr
5 (3 reccensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via