Återställ
Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Boka en smoothiebar
100% matchning

Boka en smoothiebar

Boka en smoothie-bar för de godaste smoothies på ditt event eller företagsevent.
Smoothien är en populär drink bland många gäster på konferenser, morgonmöten, morgonevent och föreläsningar. D...
Läs mer

4,4 (3 recensioner)
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Hyr en Smoothiebar

En smoothiebar är en handelsvara som har stigit i popularitet under flera år och idag ser vi smoothies som serveras på fler och fler platser. Smoothies dyker upp på olika evenemang, festivaler, firmafester, fester och bröllop. Smoothies ser snyggare ut än en "normal" juice som hälls från en kartong. Om du bokar en smoothiebar från Evenses, så förbereds dessa fruktsmoothies fräscht framför dig och dina gäster kan förvänta sig en riktigt frisk och fräsch smoothie. Du kan dekorera smoothiebaren precis så som du önskar; Du kan lägga din logotypen för företaget och bartenderna kan bära företagskläder. För ett speciellt uppträdande kan du hyra "flair tenders" - detta är magiker som kan jonglera med flaskorna!

Anlita en smoothiebar för din fest, mässa eller festival

Om du hyr en smoothiebar från Evenses kan du vara säker på att allt kommer tas hand om. Evenses erbjuder ett "all-in"-pris, så med smoothiebaren ingår precis det du behöver - all nödvändig utrustning, bartenders, glasverk och menyer. Du kan ta ditt evenemang till nästa nivå genom att lägga till musik från ett band eller en musiker - musik skapar en härlig atmosfär till varje tillfälle - men du kan också hyra en fotograf eller en foto-spegel. Hos Evenses har du möjlighet att ta del av ett komplett paket, så du inte behöver oroa dig för att något saknas. Om du har frågor kan du kontakta någon av våra anställda utan några förpliktelser. Vi tar oss gärna tid att hjälpa dig att hitta den perfekta smoothiebaren.



Vilka typer av barer kan jag hyra?

Det finns olika typer av barer att hyra, t.ex. mobila barer, cocktailbarer, ölbarer, vinbarer och så vidare. Vilken typ av bar du väljer att hyra beror på vilken typ av evenemang du anordnar och vilka drycker du önskar servera.

Vad ingår i bokningen av en bar?

I allmänhet ingår baren, bartendrarna, glasen, dryckesutbudet och eventuella ytterligare alternativ som dryckesdekorationer och andra bartillbehör i bokningen.

Är baren lämplig för evenemanget?

Detta beror på ditt evenemang och dina krav. Det är viktigt att titta på barens storlek, stil och dryckesutbud för att avgöra om den är lämplig för ditt evenemang. Diskutera dina önskemål och behov med Evenses för att se vilka alternativ som finns tillgängliga.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

WhatsApp