Återställ
Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Hyr fotobås
100% matchning

Hyr fotobås

Fotobås förhöjer stämningen på festen och skapar fina minnen bland gästerna.
Att föreviga minnen är en ovärderlig del av varje evenemang, och vad kan vara bättre än att göra det på ett rolig...
Läs mer

4,7 (9 recensioner)
6700 kr - 22500 kr
CONTACT
100% matchning

CONTACT

Bandet Contact - din musikaliska partner för alla evenemang
Bandet Contact är en Stockholmsbaserad grupp av professionella heltidsmusiker redo att sätta den perfekta tonen för ditt evenemang...
Läs mer

25000 kr - 39000 kr
Bröllopsfotograf
100% matchning

Bröllopsfotograf

Bröllopsfotograf som kan dokumentera er bröllopsdag på ett underbart sätt!
Bröllopet är en av de mest betydelsefulla händelserna i en persons liv. Det är en dag fylld med kärlek, glädje och m...
Läs mer

4,7 (3 recensioner)
5995 kr - 9590 kr
Danny Saucedo
100% matchning

Danny Saucedo

Danny är en svensk popartist som slog igenom 2006 i TV programmet Idol.
Danny Saucedo är en svensk popartist, låtskrivare och sångare som slog igenom 2006 i tv programmet Idol där han blev d...
Läs mer

Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Boka Urban DJ / Latin DJ / Top 40 DJ

Vill du boka en urban / latin / top 40 DJ till din födelsedag, ditt jubileum, ditt bröllop eller din företagsfest? Evenses är här för dig om du vill boka en musiker. Evenses erbjuder ett stort sortiment av välkända urban-, latin- och top 40-DJ:s. Dessa spelar de bästa top 40-låtarna och spellistorna för att skapa en oförglömlig fest för dig och dina gäster. Du kan boka DJ:s som The Partysquad, DJ Dyna och Lady Bee. Partysquad är känd för sina top 40 hits "Ik ga hard" och "Rampeneren" tillsammans med Ali B och Yes - R. DJ Dyna och Lady Bee har fantastiska urbana och latinska spellistor.

Våra Urban / Latin / Top 40-DJ:s har varit populära och legat på 40-toplistan flera gånger.  De erbjuder även de bästa DJ-låtarna inom många genrer. De har rest runt på festivaler, företagsfester och bröllop. Vi hjälper dig gärna om du vill boka en av dessa kända  urban / latin / top 40-DJ:s.

Hyr en urban DJ/Latin DJ/top 40 DJ till ditt bröllop eller företagsfest

Vi på Evenses är glada om vi får hjälpa och vi kan även ge dig råd om du har svårt att välja en DJ. Har du några frågor om din bokning så är det bara att kontakta oss. Vi hjälper dig gärna för att hitta den bästa underhållningen för dig. Du kan nå oss dygnet via telefon och via mejl.



Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

WhatsApp