• boka fotopelare
boka fotopelare

Hyr fotopelare

boka fotopelare

Om Hyr fotopelare

Att föreviga minnen är en ovärderlig del av varje evenemang, och vad kan vara bättre än att göra det på ett roligt och interaktivt sätt? Med Evenses fotopelare kan du ge dina gäster en unik upplevelse som de kommer att minnas länge. Oavsett om det är ett bröllop, ett företagsevent eller en fest, blir fotopelaren snabbt evenemangets mittpunkt.

När ni hyr en fotopelare ingår alltid fritt antal utskrifter, logo/text på utskrifter, joursupport och digitala kopior. I grundutförande är fotopelaren svart men går även att få vita och med egen heltäckande branding.

Kontrollera tillgängligheten för Hyr fotopelare här:
Från
Kategori:

Vanliga frågor

Vad ska man tänka på när man bokar foto & video?

När du bokar foto och video är det viktigt att tänka på vilket resultat du är ute efter. Vill du ha en aftermovie? Då är en videograf en bra komplettering. Vill ni ha foton? Då är en fotograf eller en fotoautomat en bra lösning. Skillnaden mellan en fotograf och en fotoautomat är att fotografen redigerar bilderna och ser till att de tas emot digitalt. Med fotoautomaten skrivs bilderna ut direkt och du kan dessutom se dem digitalt efter cirka 2 veckor.

Hur många bilder kan man ta när man hyr ett fotobås?

Hos Evenses får du ta obegränsat med bilder när du hyr ett fotobås. Detta gäller för alla typer av fotobås.

Hur länge kan jag hyra fotobåset?

Du kan naturligtvis hyra ett fotobås så länge du vill, allt från några timmar till en vecka. Det beror på vilken typ av fotobås du hyr och tillgängligheten.

Kan fotobåset vara utomhus?

Ja, förutsatt att vädret är torrt. Vår medarbetare på plats avgör om fotobåset kan stå utomhus eller inte. Observera att om du hyr fotobåset för flera dagar måste fotobåset kunna stå inne på natten. Du måste alltså ta hänsyn till både väder och tidsperiod när du hyr ett fotobås.

Vilka typer av fotobås finns det?

Det finns olika typer av fotobås, allt från mer traditionella fotobås till spegel-fotobås och selfiebox. De har olika funktioner och varierar i storlek och stil.

Är det lätt att använda ett fotobås?

Ja, fotobåsen är lätta att använda. En ansvarig är vanligtvis närvarande för att hjälpa gästerna, men de flesta fotobås är utformade för att vara intuitiva och har användarvänliga instruktioner.

Kan bilderna göras personliga?

Med de flesta fotobåsen är det möjligt att få en logotyp eller text tryckt på bilderna. Om så är fallet kommer ett exempel att begäras i god tid så att en design kan utformas.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

boka fotopelare Hyr fotopelare
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

WhatsApp