• UWiOCwFXtNEPCwkadYimBadTquaGUncRzGvrggbQP event i kyrkan
  • wDCxccrwaLiUmRXKPwHNeWTlvfmUccZYuRyFLTIVw dop gustafvasa kyrka
  • sweet harmony and friends
  • sweet harmony and friends
  • sweet harmony and friends
UWiOCwFXtNEPCwkadYimBadTquaGUncRzGvrggbQP event i kyrkan
wDCxccrwaLiUmRXKPwHNeWTlvfmUccZYuRyFLTIVw dop gustafvasa kyrka
sweet harmony and friends
sweet harmony and friends
sweet harmony and friends
JYCoqU iGM

Sweet Harmony & Friends

img

Om Sweet Harmony & Friends

Sweet Harmony & Friends med Maria i spetsen, som är en mångsidig och begåvad sångerska vars röst har förtrollat lyssnare vid otaliga ceremonier och evenemang. Från att ha börjat sin musikaliska resa vid endast två års ålder, har hon utvecklat en unik förmåga att föra samman känsla och teknisk skicklighet i sina framträdanden. Hon är eftertraktad för tillställningar som bröllop, dop, begravningar, födelsedagsfester, julbord, invigningar, babyshowers och mingel, samt för personligt anpassade önskemål.

Behöver du sång till ett kommande evenemang eller vill du överraska någon med sång och musik? Musik är ett viktigt inslag för att göra din dag speciell, och med Sweet Harmony & Friends många års erfarenhet och goda referenser kan du vara säker på att ditt arrangemang blir lyckat. Hon kan även bokas tillsammans med erfarna musiker som har spelat med etablerade artister som Carola, Benjamin Ingrosso och Sonja Aldén, vilket garanterar hög musikalisk kvalitet.

Sweet Harmony & Friends är inte bara en skicklig sångerska utan även en talangfull singer-songwriter som skriver sin egen musik. Hennes egenskrivna låtar har rört och inspirerat många, och hon skapar musik som passar perfekt för varje tillfälle.

Klienter har beskrivit hur Sweet Harmony & Friends med sitt engagemang och sin flexibilitet har bidragit till evenemang som flyter perfekt. Hennes varma personlighet och otroliga talang gör varje framträdande minnesvärt. Som sångpedagog har hon också hjälpt många att utveckla sin sångteknik och hitta sin egen röst, vilket gör hennes undervisning särskilt uppskattad.

Det är möjligt att boka Sweet Harmony & Friends som solist, duo eller ett fullt band.

Tveka inte att kontakta Evenses för att boka Sweet Harmony & Friends!

Kontrollera tillgängligheten för Sweet Harmony & Friends här:
Från

Vanliga frågor

Behöver musikduon teknisk utrustning?

Det beror på musikduons behov och typen av evenemang. Oftast har musikduon sin egen utrustning, men det är alltid bra att fråga om du behöver ordna några faciliteter för duon.

Hur kan jag avgöra vilken solist som passar för mitt evenemang?

Typen av solist du väljer beror på typen av evenemang du arrangerar och den atmosfär du vill skapa. Till exempel, om du organiserar ett formellt affärsmöte, är en annan typ av solist lämplig än för en festlig tillställning. Låt oss ge dig råd om du tycker att det är svårt att välja. Med det breda utbudet finns det alltid en lämplig solist för ditt evenemang!

Hur kan du bedöma kvaliteten på framträdandet innan du bokar?

Vi ser till att det finns representativa videor av våra solister på deras profil för att ge en klar bild av deras möjligheter. Om du vill ha ytterligare videomaterial kan vi undersöka vad som är möjligt.

Kan man begära önskelåtar?

De flesta solister har en bred repertoar med många låtar. Solisten väljs vanligtvis ut i den önskade genren, så det görs inga anpassningar i detta avseende. Om du önskar specifika låtar under evenemanget kan solisten informera dig om de ingår i deras repertoar eller om de kan lära sig dem för dig. I sådana fall tillkommer oftast en extra kostnad.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

UWiOCwFXtNEPCwkadYimBadTquaGUncRzGvrggbQP event i kyrkan Sweet Harmony & Friends
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

WhatsApp